پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۸ هزار نفر در انتخابات مجامع هلال احمر درمازندران مشارکت می کنند

0

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی اکبری اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر فردا با مشارکت بیش از ۲۸ هزار نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان در ۱۶ شهرستان برگزار خواهد شد تا در گام نخست اعضای شورای اجرایی و بازرسین شعب از میان کاندیداهای اصلح با رأی مستقیم اعضای شرکت کننده انتخاب شوند.

وی با تاکید بر ضرورت و حساسیت این انتخابات برای آینده جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین تشکیلات مردمی، امدادی و داوطلبی گفت: هلال احمر سازمانی اجتماعی و با تکیه بر ظرفیت‌های عمومی جامعه و برای ارائه خدمات موردنیاز مردم در شرایط گوناگون از جمله حوادث طبیعی و انسانی است.

اکبری افزود: واقعیت این است که منافع مردم و جمعیت هلال احمر از منظر اجتماعی و انسانی به هم پیوسته است و شاخص عملکرد هلال احمر در ارائه خدمات به مردم معنا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه هلال احمر و صیانت از کرامت انسانی و ترویج صلح و بشردوستی مهمترین مأموریت این سازمان مردم نهاد است.

اکبری گفت: همه مردم جامعه و به ویژه اعضای جمعیت هلال احمر به مثابه سلول‌های این مجموعه بزرگ هستند که پایداری و توسعه آنها در هم گره خورده است.

وی با اشاره به پیشتازی هلال احمر در فرایند مدیریت بحران گفت: جمعیت هلال احمر بی تردید محبوب ترین سازمان اجتماعی در جهان و در کشور ما محسوب می‌شود که خدمات موردنیاز مردم را بدون هیچ گونه اغراض سیاسی و فقط براساس نگاه انسانی ارائه می‌دهد.

اکبری با اشاره به اینکه مردمی بودن، هویت هلال احمراست گفت: انتخابات مجامع هلال احمر که به صورت کاملاً دموکراتیک و در فرایندی مبتنی بر شایسته سالاری هرچهارسال برگزار می‌شود نماد بارز حضور و مشارکت مردم در ارکان تصمیم سازی این نهاد عمومی و اجتماعی است.

پنجمین انتخابات مجامع هلال احمر ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.

کد خبر 4947199
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.