پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۴ ساعت گذشته: مازندران روی مدار مرگ های کرونایی/ جان باختن ۱۹ نفر

در حالیکه وزیر بهداشت از فوت ۲۱ مازندرانی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد، روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آمار جان باختگان کرونایی استان را در این مدت ۱۹ نفر اعلام کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  در حالیکه وزیر بهداشت از فوت ۲۱ مازندرانی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد، روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آمار جان باختگان کرونایی استان را در این مدت ۱۹ نفر اعلام کردند.

همچنین شبانه روز گذشته با بستری ۲۳۶ بیمار جدید با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در استان، شمار بستری شدگان این بیماری در مازندران به هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

در این مدت ۲۳۳ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
از مجموع بستری شدگان کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۲۷۱ بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، شهرستان های ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۲۰۱ بیمار با احتمال ابتلا به کووید۱۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با بستری ۲۰۱ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، شمار بستری شدگان به هزار و ۲۰۰ افزایش یافت.

دکتر سیدعباس موسوی افزود: در همین مدت نیز ۱۹۹ بیمار مبتلا به کروناویروس با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او تصریح کرد: هم اکنون ۲۳۵ بیمار با وضعیت حاد کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه، با کمک دستگاه‌های تنفسی ادامه زندگی می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۱۶ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ (قطعی) جان باختند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری شده ۳۵ بیمار تازه مبتلا به کروناویروس

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به بستری شدن ۳۵ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ و ترخیص ۳۴ نفر با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته از چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۱۶ بیمار هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی همچنین از تحت درمان قرارداشتن ۳۶ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد.

او تصریح کرد: دیروز تا امروز ۳ شهروند بابلی بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.