پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۰۰۰ سبد کالای ویژه ماه رمضان در آمل توزیع شد

0

کبری اسفندیاریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این بسته‌های خوراکی شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، نبات، قند و شکر، حبوبات، ماسک، مایع ضدعفونی کننده و نیز گوشت قرمز تهیه و در اختیار خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی شهرستان قرار می‌گیرد.

وی، ارزش مجموع سبدهای تهیه شده توسط خیران نیک اندیش شهرستان آمل را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی آمل افزود: این اقدام خیرخواهانه نیکوکاران آملی در راستای ” پویش عیدانه (همدلی) ” که توسط اداره بهزیستی آمل راه اندازی شده بود، تهیه و به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان درحال توزیع است.

اسفندیاریان ادامه داد، پیش ازاین نیز درفروردین ماه ونیز آغاز سال نو نیز به همت خیران شهرستان آمل بیش از ۱۰۰۰ بسته غذایی ومعیشتی میان مددجویان زیرپوشش اداره بهزیستی آمل توزیع شده بود.

وی گفت: انفاق در راه خدا و حمایت از نیازمندان به ویژه خانواده‌های کم بضاعت، نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در روزهای سخت اخیر خواهد داشت.

رئیس اداره بهزیستی آمل همچنین از آمادگی این اداره برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: شماره حساب بانکی این اداره به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۶۳۱۰۱۰۴ به نام اداره بهزیستی شهرستان آمل آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران این شهرستان و سایر شهرها برای کمک به مددجویان زیرپوشش است.

درشهرستان حدود ۴۱۳ هزارنفری آمل بیش از ۷ هزار خانوار معلول زیرپوشش خدمات حمایتی اداره بهزیستی هستند.

کد خبر 4910508
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.