پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۸ هزار فقره پرونده تخلف صنفی در مازندران تشکیل شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در سال گذشته تعداد ۱۷ هزار و۸۹۵ پرونده تخلف تشکیل و برای صدور رأی به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: در سال گذشته ۲۴۵ هزار و ۷۶۶ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی در استان مازندران به عمل آمده که از این تعداد ۱۷ هزار و ۸۹۵ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بیش از ۷۲۲ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال ریال اعلام و تصریح کرد: بیشترین تخلف‌های کشف شده به ترتیب شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور و دیگر موارد حوزه تخلفات صنفی بوده است.

قوانلو گفت: همچنین در طی این مدت و با توجه به طرح نظارتی ویژه بر توزیع و قیمت مصالح ساختمانی که در تمام ایام سال برگزار شده بود تعداد هشت هزار و ۴۵۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه مصالح ساختمانی سراسر استان معمول که باعث شناسایی ۳۸۸ مورد واحد صنفی متخلف شده است.

وی در پایان از عموم شهروندان استان مازندران تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور فاکتور و… مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 4903441
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.