پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۳۰ پروژه عمرانی شهرداری ساری افتتاح می‌شود

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مرکز رسانه ای شهرداری ساری، مهدی عبوری امروز در جلسه شورای اداری این شهرداری، اظهار داشت: ۴۵۰ پروژه بزرگ  در شهر ساری در حال انجام است که ۱۳۰ پروژه به اتمام رسیده و مابقی تا پایان سال به‌بهره برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۵ سال توجه به کیفی‌سازی و رفع اندک نواقصی است که در برخی از پروژه ها دیده می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری به ثمر رسیدن برنامه های شهرداری در پیوند با گردشگری است.

 

شهردار ساری  با اشاره به اینکه حجم پروژه‌ها وعملیات شهرداری ساری در ۴۵ ماه اخیر برابر است با کل پروژه ها و عملیات شهرداری از اول انقلاب تا امروز افزود :این رخدادها در حالی به وقوع پیوسته که کشور در سخت‌ترین شرایط اقتصادی قرار داشت.

 

وی ادامه داد: با حمایت شورای شهر و پشتیبانی مردم ساری برای رفع عقب‌ماندگی‌های مرکز مازندران در همین شرایط کارهای بزرگی انجام دادیم.

 

عبوری  با اعلام اینکه برخی که توسعه شهر را برنمی تابند از بدهی‌های شهرداری سخن می‌گویند، آنقدر متوجه نیستند که این بدهکاری نیست بلکه هزینه عمران و آبادی شهر است، تصریح کرد: مهم اینست که در شرایط سخت اقتصادی کشور توانستیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

2 نظرات
  1. کاربر می گوید

    دست شما درد نکند خداوند به شما خیر دهد عالی بود از کارهای عمرانی انجام شده به انتقادهای تهاجمی و بی ثمر گوش ندهید کار خود را انجام دهید مردم شهر ساری پشتیبان شما هستند و همه تشکر و قدر دانی دارند اهل فن میدانند که چه زحماتی کشیده شده است با تشکر از شما

  2. محمودپارسا می گوید

    خدا قوت جوانمرد خدا قوت خدا قوت خدا قوت امیدواریم همیشه هر جا هستی موفق باشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.