پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

0

احمد مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی و انهدام ۱۲ باند قاچاق مواد مخدر در مازندران و کشف ۸۴۴ کیلو انواع مواد مخدر در تیر ۹۹ در مازندران خبر داد وگفت: با انجام ۱۸۰ طرح و عملیات در حوزه پاکسازی نقاط آلوده، ارتقا امنیت اجتماعی، کنترل محور مواصلاتی، هزار و ۹۲ مرد و ۴۳ زن در ارتباط با جرایم مختلف مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی از توقیف ۷۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین و موتور در طی همین مدت در استان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با مواد مخدر علاوه بر متلاشی شدن ۱۲ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر تعداد ۶۱۶ خرده فروش مواد مخدر در مازندران نیز دستگیر شدند و از مجموع دستگیر شدگان ۴۱۶ نفر از افراد معتاد بودند.

مظفری تاکید کرد: با گسترش اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مقدار کشفیات مواد مخدر در تیر ۹۹ نسبت به تیرماه ۹۸ قریب به چهار برابر شده است و با عزم جدی نیروهای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عرصه بر قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تنگ‌تر خواهد شد.

وی از مردم عزیز و فهیم مازندران خواست تا گزارش‌ها و فعالیت‌های مرتبط با قاچاق و توزیع مواد مخدر را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 4986046
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.