پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰۰ کیلومتر از گاردریل های فلزی راههای مازندران جمع آوری می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی نجفی پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در راستای ایمن‌سازی بزرگراه‌های استان برای تردد خودروهای عبوری، گاردریل (حفاظ فلزی) از محورهای اصلی استان جمع‌آوری می‌شوند، ادامه داد: براساس برنامه ریزی در سال جاری حدود ۱۰۰ کیلومتر از گارد ریل‌های فلزی از بزرگ راه‌های بین شهری استان مازندران جمع آوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای جمع آوری هر کیلومتر گارد ریل فلزی و جایگزینی آنها با نیم نیوجرسی بتنی حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است که برای سال جاری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

به گفته وی در سال جاری گارد ریل فلزی محور ساری – آمل و کمربندی آمل به محمود آباد در دستور کار جمع آوری قرار گرفت و قرارداد با پیمانکاران برای اجرای این طرح نیز منعقد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در سال جاری بیان کرد و اظهار داشت: به دلیل طول بالای راه‌های استان، میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های ایمنی ناچیز است.

کد خبر 4913676
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.