پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک گل و یک پاس گل عالیشاه در دیدار مقابل پارس جنوبی جم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، امروز جمعه 23 آذرماه 1397 تیم فوتبال پرسپولیس در پانزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال در مقابل پارس جنوبی جم در تهران به میدان رفت.

در این دیدار که در حضور 45 هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران توانست با نتیجه پر گل 3 – 1 تیم فوتبال پارس جنوبی جم را شکست دهد.

امید عالیشاه بازیکن چهاردانگه ای پرسپولیس که با صلاحدید برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم از ابتدا به میدان رفته بود با یک گل و یک پاس گل هفته ی خوبی را سپری کرد.

بازیکن چهاردانگه ای پرسپولیس در دقیقه 56 این دیدار گل سوم بازی و اولین گل خودش در این فصل را برای تیمش را به ثمر رساند. عالیشاه ابتدا با احمد نوراللهی همکاری کرد، سپس از حرکت بدون توپ مصلح بهره گرفت و با ایجاد فضای خوب و پس از یک دو با گادوین منشا، وارد محوطه جریمه شد و با ضربه نوک پا دروازه احمدی را برای سومین بار باز کرد.

امید عالیشاه در دقیقه 31 بازی پاس گل اول تیمش را به علی علیپور داد. فرار امید عالیشاه و گذر از محسن بنگر او را در فرصت سانتر قرار داد و بازیکن شماره 2 پرسپولیس با سانتر دیدنی علیپور را صاحب توپ کرد و این مهاجم پس از کنترل، توپ را به طاق دروازه رحمان احمدی چسباند.

با پاس گل امید به علیپور تعداد پاس های این بازیکن چهاردانگه ای به عدد 6 رسید و با این حساب امید بهترین پاسور نیم فصل اول لیگ هجدهم را به دست آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.