پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک کشته و 3 زخمی در تصادف جاده کیاسر

0

محمد رضا حقانی رئیس ایستگاه 5 آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه با بیان اینکه تصادف سه دستگاه خودروی کامیون ، پراید و وانت پیکان در در جاده ساری به تاکام در محور کیاسر در ساعت 9:32 دقیقه امروز توسط عوامل فوریت های اورژانس به سامانه 125 اطلاع رسانی شد، گفت: بر اثر شدت ضربات و جراحات وارده ناشی از تصادف راننده پراید جان باخت و یک نفر از سرنشینان پراید و دو نفر از سرنشینان وانت پیکان زخمی شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه 5 آتش نشانی ساری در محل حادثه واقع در عبور روستای گلورد ، افزود: با تلاش گروه نجات و با رعایت تمای موارد ایمنی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی سقف و ستون خودروی پراید برش شد و راننده خودرو از آن خارج شد.

حقانی گفت: 3 زخمی این حادثه جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

وی با اشاره به همکاری عوامل اورژانس ، نیروی انتظامی ، آرامستان و نیرو های سازمان آتش نشانی شهرداری ساری در این عملیات، افزود: آتش نشانان اقدامات مربوط به ایمن سازی محیط حادثه را انجام دادند.

رئیس ایستگاه 5 آتش نشانی ساری با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در باره علت حادثه گفت: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.