پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه ای مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد شد

با حضور معاون حقوقی و مجلس، مدیر امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، «سید محمدتقی علوی» طی آیینی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سید محمدتقی علوی ساداتی با حضور معاون حقوقی و مجلس و مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

img_6525

با حضور معاون حقوقی و مجلس، مدیر امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، ورزشکاران و مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، «سید محمدتقی علوی» طی آیینی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

سیدمحمد تقی علوی ساداتی طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر ارشد ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد تا با اجرای برنامه‌هایی جدید گامی موثر در توسعه ورزش این استان بردارد.

علوی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد  در این آیین به تشریح برنامه های خود پرداخت و کمک و تعامل برای افزایش افتخارات ملی و بین‌المللی در حوزه جوانان، تعامل و فعال کردن سمن‌های ورزشی، توجه و حمایت از حوزه بانوان، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای آمادگی و حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو، شناسایی و تقویت نخبگان ورزشی به خصوص در حوزه جوانان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کاری خود در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

در پایان مراسم حکم «سید محمدتقی علوی» توسط «امیررضا خادم»، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان اهدا و از زحمات سه ساله جهانبخش ایزدپور تقدیر شد.

گفتنی است ؛محمد تقی علوی معاونت  توسعه منابع و پشتیبانی ادارات ورزش و جوانان استان مازنداران و قزوین را در کارنامه کاری دارد.

محمد تقی علوی ساداتی  از روستای سادات محله بخش چهاردانگه می باشد.

پایگاه خبری چهاردانگه ضمن تبریک به آقای علوی آرزوی توفیقات بیشر ایشان را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

2 نظرات
  1. اصغری می گوید

    تبریک بسیار.

  2. عباس رمضانی مزدی می گوید

    با سلام . جناب آقای سید محمد تقی علوی ساداتی
    انتخاب بجا و شایسته جنابعالی رو به سمت مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون را برای جنابعالی خواستارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.