پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه ای به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندورود منصوب شد

جواد کردان فرمانده پیشین سپاه چهاردانگه به عنوان فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان میادورود منصوب شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود صبح امروز با حضور جانشین سپاه کربلا، امام جمعه، فرماندار و مدیران میاندورود در تکیه بالا سورک برگزار و طی آن از زحمات جعفر اصغری تقدیر و جواد کردان به‌عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم با تاکید بر اینکه یکی از مباحث لازم که همه ما باید رعایت کنیم شایستگی اخلاقی است که مدیران انقلابی باید داشته باشند، اظهار کرد: انقلاب حاصل خون هزاران شهید است که بعد از هزار سال تشکیل شد و در عصری که نائب امام زمان(عج) حکومت می‌کند ما خدمت می‌کنیم که برای اجداد ما هم این اتفاق نیفتاد اگر قدر این نعمت‌هایی که خداوند داد ندانیم اتفاقی خواهد افتاد که در کشورهای همجوار اتفاق افتاد.

حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز با بیان اینکه ولایت فقیه رکن انقلاب است و در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت امانت است، تصریح کرد: این امانتی که در دست ما است به برکت خون شهدا است و باید پاسدار خون شهدا باشیم.

جعفر اصغری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه توفیق شد در این چند سال خدمت مردم شریف میاندورود باشم، اظهار کرد: تلاش ما این بود که بتوانیم گام‌هایی در بسیج کردن مردم داشته باشیم.

اصغری گفت: گردان امام علی(ع) بیت المقدس و کوثر را تشکیل دادیم و گشت‌های عملیاتی ما در شهرستان فعال است و در موضوع محرومیت‌زدایی و آب‌رسانی در بالادست اقداماتی انجام شد و در سیل نیز در کنار ادارات خدمات رسان اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی افزود: در این مدت بیش از 70 منزل محرومین ساختیم، 30 یادمان شهید و 65 طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح کردیم و در موضوع کمک‌های معیشتی 30 هزار سبد معیشتی دادیم.

اصغری با اشاره به کمک‌هایی که برای برپایی موکب شهدای میاندورود انجام شد، خاطرنشان کرد: در سال 98 اولین بار این موکب توانمندی خوبی پیدا کرد و در کربلا مستقر و شبانه روز به زائران خدمات ارائه کرد.

جواد کردان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود با بیان اینکه نگاه به صدر اسلام به ما نشان می‌دهد آنچه باعث پیشرفت اسلام در صدر اسلام شده است مجاهدت کسانی بوده است که شمشیر به دست گرفتند و باعث ابهت و عزت و قدرت اسلام شدند، تاکید کرد: امام علی(ع) به حواریون خود فرمودند که من اگر ده نفر مانند شما داشتم تومار معاویه را از بین می‌بردم و وقتی به مالک اشتر رسید فرمود اگر یک نفر مانند شما داشتم طومار مکر و حیله معاویه را جمع می‌کردم؛ مردان میدانی که وقتی عراق با کمک 80 کشور به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد سردارانی چون طوسی، همت و بصیر و… سینه ستبر کردند و در مقابل استکبار تا دندان مسلح نترسیدند و در عرصه جهاد و شهادت حاضر شدند.

کردان افزود: کسانی که دل به سیاست دولت‌های مختلف نبستند دل به سیاست‌های منافقانه بنی صدر، دل به سیاست‌هایی که آغازگر سیاست لیبرالیسم اقتصادی در ایران بودند نبستند و درک کردند آمریکا از سال 57 تا 59 بیش از 100 اقدام برای براندازی انقلاب اسلامی کرده است و زمانی که آمریکا و استکبار با همه تمدن‌های اروپا و غرب جنگ تحمیلی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده و در این جنگ 17 هزار شهید ترور از ما گرفته است و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی و سیاسی برعلیه انقلاب را بردستور کار خویش قرار دادند دل به گفت‌وگوی تمدن‌هایی نبستند و کسانی که تدبیر را در دستان آمریکا ندیدند بلکه بجای نشستن پای میز مذاکره ژنو و برلین و به گفته وزیر سابق امور خارجه که متن برجام را هم نخوانده بود سیاست انقلاب اسلامی و پیش برندگی انقلاب اسلامی را در بوکمال و خوان‌طومان رقم زدند شهدایی چون کمالی‌ها و معافی‌ها و رادمهرها که همه شما با این شهدا عجین هستید.

وی تاکید کرد: به‌دنبال ایجاد جامعه اسلامی محله به محله، خیابان به خیابان و کوچه به کوچه هستیم و بنا به دستور اکید رهبر انقلاب برای تشکیل جامعه و دولت اسلامی و برای رسیدن به تمدن اسلامی و زمینه ساز شدن ظهور با کمک مدیران و بسیجیان اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.