پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه ای به عنوان رییس دانشکده کشاورزی ساری

باب‌الله محمدی اهل روستای اروست چهاردانگه با حکم رئیس دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای کشور به عنوان رئیس جدید دانشکده کشاورزی پسران ساری منصوب شد.

2

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی دانشکده کشاورزی ساری، باب‌الله محمدی ( اهل روستای اروست ) با حکم مسعود شفیعی رئیس دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای کشور به عنوان رئیس جدید دانشکده کشاورزی پسران ساری منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از ایزد متعال، به مدد دانش و درایتی که از آن برخوردارید، با اهتمام در جهت ارتقا، توسعه، شکوفایی و تحقق هرچه بیشتر و برجسته‌تر اهداف و آرمان‌های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای منویات مقام معظم رهبری و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی، صداقت کاری و توجه به امر صرفه‌جویی در بیت‌المال با بهره‌مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن مرکز در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.

باب‌الله محمدی از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده که از بدو راه‌اندازی دانشکده کشاورزی ساری تاکنون در این مرکز به تدریس و انجام مسئولیت اشتغال داشته است.

وی در سال‌های متمادی مسئولیت‌های متعددی از جمله معاونت اداری و مالی این دانشکده را در کارنامه فعالیت‌های خود داشته و از اواخر شهریور ماه سال جاری سرپرستی دانشکده کشاورزی ساری را برعهده گرفت.

پایگاه خبری چهاردانگه ساری انتصاب آقای باب الله محمدی  را به عنوان رییس دانشکده کشاورزی ساری تبریک عرض می نماید.

2 نظرات
  1. اسماعيل عاليشاه می گوید

    موفقيت شما سربلندي ماست.

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    خیلی خوشحالم که آقای محمدی به این سمت منصوب شدند.
    ایشان همیشه هوای دانشجویان رو داشتند…
    عباس صفتی دانشجوی سال۱۳۸۴تا۱۳۸۶ آموزشکده کشاورزی ساری از استان گیلان شهرستان رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.