پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه ای بعنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران منصوب شد

1

طی حکمی از سوی “حسین کمالی” مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران؛ « رضا نجفی » بعنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران منصوب شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، عصر امروز با حضور اعضای شورای معاونین، مراسم معارفه « رضا نجفی» بعنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار شد.

در این نشست «حسین کمالی» مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، ضمن اشاره به سوابق اجرایی و مدیریتی جناب آقای نجفی افزودند، از فرصتی که در اختیار شما قرار گرفته با توکل به خدا و ایجاد وفاق و همدلی در بدنه ی آموزش و پرورش بهره بگیرید و اولویت های کاری خود را تلاش برای تامین و بسط عدالت در برخورداری از فرصت های برابر تعلیم و تربیت با کیفیت، تلاش برای شفاف سازی امور به دانش آموزان و معلمان قرار دهید.
ایشان در ادامه افزود باید با تلاش بی وقفه در جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به خصوص حوزه ارزیابی عملکرد به منظور دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی گام برداریم.

شایان ذکر است دراین جلسه همچنین آقای محمد اسماعیل قربانی که پیش ازاین بعنوان سرپرست معاونت پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع منصوب شده بودند ابلاغ ایشان بعنوان معاون توسط «حسین کمالی»مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اهداشد.

رضا نجفی اهل روستای کلکنار چهاردانگه می باشد.


پایگاه خبری چهاردانگه نیوز این انتخاب شایسته را به ایشان تبریک عرض می نماید و توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

1 نظر
  1. مسعودیان می گوید

    تبریک خدمت جناب آقای نجفی بزرگوار و آرزوی موفقیت برای ایشان و تشکر از مدیر کل ارجمند جناب آقای کمالی که در انتخاب نیروهای استان به جوانان میدان داده و این امر نویدی خوب برای آموزش و پرورش استان خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.