پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک چهاردانگه‌ای رتبه یک آزمون وردوی دوره دکترای رشته مهندسی عمران شد

0

عرفان قربانیان اهل روستای قادیکلای بخش چهاردانگه، دانشجوی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، موفق به کسب رتبه یک آزمون ورودی دوره دکتری سال۱۴۰۳ در رشته مهندسی عمران – گرایش مهندسی راه و ترابری شد.

وی در دانشگاه نوشیروانی بابل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیلاتش را پیگیری کرد و به این مدارک تحصیلی قانع نشد.

اساتید دانشگاه استعدادش را تحصین کردند و همین موضوع باعث شد که پیگیری تحصیلات تکمیلی باشد.

در دوره دکتری سال ۱۴۰۳ در رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی راه و ترابری شرکت کرد با توجه به اینکه تحصیلات کارشناسی ارشد را تازه به اتمام رسانده بود و فاصله چندانی از درس و دانشگاه نگرفت در این آزمون هم شرکت کرد البته فکرش را نمی‌کرد که موفق به کسب رتبه شود اما ظاهراً قبولی در این رشته و در این مقطع چندان برایش دور از دسترس نبود.

با عرفان قربانیان درباره اقدامات انجام شده برای کسب رتبه برتر کنکور در مقطع دکتری رشته عمران گرایش مهندسی راه و ترابری گفتگو کردیم.

قدردان اساتید دانشگاهی در دانشگاه نوشیروانی بود که در این راه تلاش زیادی برای موفقیتش انجام دادند از کمک‌های خانواده بسیار تقدیر کرد.

از برنامه‌ آینده خود پس از تحصیل صحبت کرد که مثل برخی دیگر از رتبه برتری‌های کنکور اصلاً حرف از مهاجرت نزد و از علاقمندی خود برای کمک به توسعه کشور صحبت کرد.

از به روز بودن اساتید دانشگاه در دانشگاه نوشیروانی بابل صحبت به میان آورد و گفت: در رشته‌ای که بنده تحصیل می‌کردم می‌توان با قاطعیت اعلام کنم که اساتید به دانش روز مسلط هستند و حتی در برخی مواقع دوش به دوش دانشگاه‌های برتر دنیا در حال آموزش هستند.

تا حدودی دل نگران آزمون مصاحبه حضوری در این مقطع بود اما با توجه به اینکه استاد راهنمایی دلسوز در کنارش حضور داشت و هرازگاهی در لابه‌لای صحبت‌هایش از این استاد دانشگاه به نیکی یاد می‌کرد تا حدودی خودش را دانشجوی این رشته می‌دانست.

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، این موفقیت ارزشمند را به عرفان قربانیان و اهالی روستای قادیکلا و بخش چهاردانگه تبریک عرض می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.