پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یکطرفه شدن دو جاده ارتباطی مازندران از فردا/جاده کیاسر عادی و روان

0
به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در جاده هراز از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امشب ممنوع شد، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز ، چالوس ، سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان در ارتفاعات گدوگ در محور سوادکوه و ارتفاعات ، ولی آباد در جاده چالوس مه گرفته است و رانندگان با احتیاط در این مسیر تردد کنند.

او گفت: هم اکنون محور لاریجان در شهرستان آمل بارانی و سطح جاده لغزنده است.

رییس پلیس راه مازندران به ادامه محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت پایان صفر در جاده استان اشاره کرد و گفت: آمد وشد خودرو‌ها از ساعت ۱۳ فردا از کرج به مرزن آباد و ساعت ۱۴ از رودهن به آمل در جاده هراز ممنوع می‌شود و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود:رفت و آمد خودرو‌ها در صورت مشاهده ترافیک سنگین از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج و از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یک طرفه خواهد شد.

ادامه محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران در روز جمعه ۱۰ آبان

او افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان ماه از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آمل ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و امد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۱ آبان از مرزن آباد به کرج و از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد.

ادامه ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین و موتور سیکلت‌ها در جاده استان
رییس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا پنجشنبه ۹ آبان و از ساعت ۶ صبح جمعه ۱۰ آبان تا ۱۲ روز ظهر شنبه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.سرهنگ قدمی گفت : رفت و آمد تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۰ آبان از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

او افزود: آمدوشد موتور سیکلت تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۱ آبان ماه از جاده‌های چالوس، و هراز، ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.