پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یوسف نژاد: موضوع افت فشارگاز درمناطق شمالی با زنگنه مطرح شد/ اولویت اصلی تامین گاز مصارف خانگی

0

پایگاه خبری چهاردانگه: عضوهیئت رییسه مجلس،با اشاره به دیدار با وزیر نفت،گفت:دراین دیدار دغدغه افت فشار گاز در مناطق شمالی با توجه به سرمای هوا با زنگنه مطرح شد که زنگنه بر تلاش وزارت نفت برعدم قطع گاز تاکید کرد.

علی اصغر یوسف نژاد درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت بااشاره به برودت هوا در مناطق شمالی کشور و قطع واردات گاز ازسوی ترکمنستان گفت:روزگذشته در دیداری با “بیژن زنگنه” وزیرنفت و رییس گاز استان مازندران داشتم،دغدغه افت فشار گاز با توجه به سرمای هوا مطرح شد و تمام تلاش مسئولان براین است که بارعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف گاز افت فشار گاز به میزانی نباشد که گاز صنایع یا CNG قطع شود.

تاکید وزیر نفت بر تقویت خط لوله ۴۲ اینچ سمنان- ساری

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقدام ترکنستان ناجوانمردانه و به دور دیپلماسی بین المللی است، افزود:شهروندان باید با مدیریت مصرف و صرفه جویی مصرف گاز منابع گازی را به گونه ای مدیریت کنند، که افت فشار یا قطع گاز صورت نگیرد، اصل بر این است که مصرف گاز خانگی کنترل و تامین شود و اولویت بعدی قطع نشدن گاز صنایع یا CNG است.

یوسف_نژاد با اشاره به اینکه احداث و راه اندازی خط لوله ۴۲ اینچ سمنان-ساری مشکل گازرسانی به مناطق شمالی را رفع می کند، ادامه داد:وزیر نفت بر تقویت و تسریع در انجام فعالیت های پروژه خط لوله ۴۲ اینچ سمنان- ساری تاکید کرده است و نمایندگان استان مازندران نیز از این خط لوله بازدید داشته اند.

عضوهیئت رییسه مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه مردم مناطق شمالی با کاهش مصرف و استفاده صحیح از گاز و استفاده از ظرفیت مردمی به خواسته نابجای ترکمنستان پاسخ می دهند،تصریح کرد:امیدوارم بتوان تا سال آینده از خط لوله سمنان- ساری بهره برداری کرد و از واردات گاز از ترکمنستان بی نیاز شد./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.