پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یارانه گندم و سبوس دامداران مازندران پرداخت شود

مدیرعامل اتحادیه تعاونی کشاورزان و دامداران مازندران گفت: تخصیص استحصال سبوس یارانه گندم از سوی اداره کل غله حق جامعه دامداران مازندران بوده که باید پرداخت شود.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، فریدون موسوی تلوکلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: با توجه به تفاوت قیمت آزاد و یارانه‌ای سبوس، در این حوزه می طلبد تا اداره کل غله و دستگاه‌های نظارتی بر کارخانجات تولید سبوس نظارت بیشتری داشته باشند.

 

وی جذب استحصال سبوس اعلامی از سوی اداره کل غله را از وظایف این اتحادیه و توزیع عادلانه آن در بین دامدران استان و خواسته دامداران دانست.

 

موسوی با بیان اینکه مازندران به عنوان قطب کشاورزی و دامپروی کشور محسوب می‌شود، افزود: دامداران مازنی برای افزایش تولیدات دامی نیاز به حمایت مسئولان ذیربط دارند.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی کشاورزان و دامداران مازندران از تلاش معاونت امور دام استان در راستای حمایت از دامداران استان قدردانی کرد و گفت: با پیگری و برگزاری جلسات با امور دام استان امیدواریم زمستان سخت دامداران استان را قبل از وقوع حادثه برطرف کنیم.

 

وی همچنین از نظارت دقیق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در بخش علوفه یارانه دار تقدیر کرد و افزود: نظارت دقیق در توزیع کالاهای یارانه ای موجب پیشرفت در صنعت دامپروری می شود.

 

1 نظر
  1. من می گوید

    با سلام
    همه ما میدانیم که مازندران قطب کشاورزی کشور است و همواره هم از مسئولان تقاضای حمایت و پشتیبانی داریم .اما دولت برای برنامه ریزی نیاز به یک امار دقیق دارد تا برنامه ریزی را طبق ان انجام دهد .اما متاسفانه در همین سرشماری کشاورزی با توجه به اطلاع رسانی ای که از قبل کرده بودیم بعضی از روستاهای چهاردانگه همکاری لازم را نداشتند و من به عنوان یکی از اعضای چهاردانگه ای خیلی ناراحت شدم که چرا باید اینگونه امار داده شود و بعدا کشاورزان گلایه هم داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.