پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گیر افتادن مسافران در مرز سمنان و مازندران

برف و بوران از عصر روز یکشنبه شمال استان سمنان را فرا گرفت و سبب در راه ماندن مسافران در برخی از محورهای این استان شد.

0
 
 
  پایگاه خبری چهاردانگه، بر اثر بوران شدیدی که شامگاه یکشنبه در محور شهمیرزاد به فیروزکوه رخ داد؛ تعداد زیادی از مسافران عبوری از این مسیر را غافلگیر کرد.
 
بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم، برف و بوران منطقه رودبارک و گردنه فولاد محله بسیار شدید بوده و علاوه بر محدود کردن دید رانندگان، سبب کندی عبور و مرور در این مسیر شد.
 
یخ زدگی جاده در این مسیر نیز سبب شد تا خودروهای عبوری از آن با مشکل مواجه شده و تنها عبور از این مسیر با زنجیرچرخ ممکن شود.
 
تعداد زیادی خودرو نیز در منطقه واوسر واقع در مرز استان‌های سمنان و مازندران(در حوزه استحفاظی مازندران) که چند ساعت در بوران گرفتار شده بودند با انجام عملیات نمک پاشی از سوی راهداری رسم رودبار سمنان این خودروها به مسیر خود ادامه دادند.
 
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی‌شهر و بخش شهمیرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: راهداران رسم رودبار شب گذشته چندین بار این مسیر را نمک پاشی و شن پاشی کردند.
 
رحمت اله امیدی با اشاره به اینکه رانندگان از سفرهای غیرضروری در این ایام برف و بوران شدید در محورهای کوهستانی حتی الامکان پرهیز کنند بیان کرد: همه راننداگان باید زنجیر چرخ برای عبور ایمن از این محورها به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفده کنند.
 
به گزارش تسنیم؛ راننداگان نجات یافته از برف و بوران شدید شب گذشته در مرز سمنان و مازندران که قصد حرکت به سوی سمنان را داشتند؛ از محور چشمه علی به دامغان به سمت مقصد خود حرکت ادامه مسیر دادند.
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.