پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گل محسن کریمی برای استقلال در پیروزی ۲-۰ برابر سایپا

در این هفته تیم فوتبال استقلال تهران برابر تیم سایپا در ورزشگاه آزادی تهران قرار گرفت و مقابل این تیم به برتری دست یافت.

 

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۵ در روز دوم این هفته پیگیری شد.

 

در این هفته تیم فوتبال استقلال تهران برابر تیم سایپا در ورزشگاه آزادی تهران قرار گرفت و مقابل این تیم به برتری دست یافت.

 

در این دیدار که از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه و در حضور ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد با ۲ گل این حریف البرزی را از پیش رو بردارد و با این برد به رتبه پنجم جدول صعود کند.

 

گل اول این مسابقه را در دقیقه ۷۵ این دیدار بازیکن جوان و آینده دار چهاردانگه ای استقلال به ثمر رساند. محسن کریمی که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته بود با اعتماد علیرضا منصوریان از دقیقه ۴۶ به جای خسرو حیدری وارد میدان شد و جواب اطمینان سرمربی خود را داد و گل اول این مسابقه را به ثمر رساند.

 

حملات دامنه دار استقلال بالاخره در دقیقه ۷۵ جواب داد. در این دقیقه سانتر وریا غفوری از روی کرنر را مدافعان سایپا برگشت دادند اما در برگشت توپ به سید محسن کریمی رسید و ضربه سنگین او از پشت محوطه جریمه حامد فلاح زاده را تسلیم کرد.

 

سید محسن کریمی در این دیدار یکی از بهتریم بازیکنان زمین بود و یکی از زیباترین گل‌های هفته را با پای چپ به ثمر رساند و منصوریان امیدوار است که دیگر کریمی مصدوم نشود تا در بازی‌های آینده نیز از این وینگر سرعتی استفاده کند.

 

همچنین در دقیقه ۸۱ ضربه بازیکنان استقلال از مرکز میدان به کاوه رضایی رسید و  او با ضربه سر توپ را به جابر انصاری رساند تا او با یک ضربه ضربه دقیق دروازه سایپا را برای بار دوم باز کند.

 

شما می توانید گل زیبای سید محسن کریمی، بازیکن جوان و آینده دار تیم فوتبال استقلال تهران را برابر سایپا البرز مشاهده نمائید.

 

 

 

 

نظرات بسته شده است.