پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلایه های عضو شورای شهر کیاسر از روند تایید شهردار کیاسر

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، بیش از سه ماه از تعیین سرپرست شهرداری کیاسر به سرپرستی ابراهیم ایمانی می گذرد و با وجود اینکه از همان زمان کمیل رمضانی از سوی شورای شهر کیاسر به عنوان شهردار به استانداری معرفی شده ولی متاسفانه با گذشت این زمان هنوز وضعیت سکانداری این شهر مشخص و معین نگردیده است که این موضوع موجب نارضایتی هم شهروندان و هم مسئولان شهر کیاسر به ویژه اعضاء شورای این شهر شده است.

با توجه به اینکه تائید حکم شهردار کیاسر باید از سوی استاندار مازندران انجام شود ولی این امر با گذشته بیش از سه ماه هنوز انجام نشده و شهر کیاسر در این مدت بدون شهردار است.

معین رضایی کلانتری عضو جوان شورای شهر کیاسر با ادامه این روند و تاخیر در تائید حکم شهردار کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از استاندار مازندران گلایه کرد.

معین رضایی کلانتری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، با انتقاد از روند عملکرد استانداری مازندران از تاخیر در تایید شهردار منتخب اعضای شورای شهر کیاسر با توجه به مسائل گذشته و پیش رو گفت: با توجه به گفته های رئیس سابق شورای شهر و برخی اعضای شورا، مجید حسین زادگان، استاندار مازندران، با وجودی که در روند انتخاب شهردار سابق شهر کیاسر دخالت مستقیم و تاثیر اصلی را داشت، اما در مورد شهردار جدید معرفی شده از سوی این شورا کم کاری می کند.

عضو شورای شهر کیاسر در ادامه گفت: البته با توجه به شواهد و قراین موجود، خوشبختانه ایشان موافق انتخاب کمیل رمضانی، منتخب شورای شهر کیاسر به عنوان شهردار بود، اما متاسفانه تا امروز جناب استاندار با اهمال کاری و جدی نگرفتن فضای شهرداری کیاسر که احتمالا ایشان هرم گرمای انتخابات را مهم تر از سوز سرمای زمستان کیاسر می دانند که عملا این بی تفاوتی موجب راکد ماندن اجرای پروژه های عمرانی و توقف امورات روزمره شهری کیاسر که نتیجه تاخیر در تعیین تکلیف حکم شهرداری کیاسر است شده است.

رضایی کلانتری در پایان اظهار کرد: امیدوارم آنچه که گذشت و زمان مفید تلف شده خدای ناکرده به خاطر علایق سیاسی جناحی و تاثیر در روند انتخابات نبوده باشد که مطمئنا در آینده ای نزدیک این موضوع روشن خواهد شد. حال انتظار ما از جناب آقای استاندار این است هرچه سریعتر تکلیف شهردار منتخب شورا را روشن کند چرا که ماه هاست این موضوع بلا تکلیف مانده است.

گفتگو: علی نظری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.