پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گلایه شهروندان کیاسری از مسئولین بخش چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: هفته گذشته بعد از بارش نزولات آسمانی و سفید پوش شدن منطقه کوهستانی چهاردانگه ساری، شاهد هجوم خیل مسافران شامل: خوش‌نشین‌ها و رهگذران به مناطق کوهستانی منطقه بودیم. برخی از این هم‌وطنان در منطقه دارپشت (ورودی شهر کیاسر) تجمع کردند. این عده بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونایی تویوپ‌های لاستیکی را از صندوق عقب ماشین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایشان درآورده و در کمال مسرت شروع به اسکی کردند.
اینکه ورزش‌های زمستانی این‌قدر مورد توجه هم‌وطنان قرار گرفته جای شکر دارد، اما در این مقطع با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز باید کمی در رفتار این جماعت تامل کنیم.
در حالی که سختگیری در ساعت‌های کم‌تردد شبانه به قوت خویش باقی است روز روشن بیخ گوش شهر قرمز کیاسر عده‌ای کرونا را شوخی فرض کردند، بهتر نیست با سخت‌گیری و وضع جریمه‌های سنگین مانع حضور این عده شد؟
به نظر می‌رسد نیروی محترم انتظامی، دستگاه قضایی و بخشداری چهاردانگه در این زمینه باید قدری هماهنگ‌تر عمل کنند تا شاهد چنین هنجارشکنی در منطقه نباشیم.
در ادامه پیام یک شهروند را که برای پایگاه خبری چهاردانگه‌نیوز ارسال کرده را عینا بخوانید:

«مسولین محترم گفتین عروسی‌، عزا، مسجد و حسینیه، محرم و عاشورا و… را به خاطر کرونا تعطیل کنید، در فضای مجازی حاضر باشید، مراسم را مجازی برگزار کنید. مردم با اینکه براشون خیلی سخت بود گفتن چشم، اما شما مسئولین محترم دیروز و امروز که تعطیل بود برای شهر و شهروندان چه‌ کاری کردید؟ این مسافرین که تعدادشان به حدود ۵۰۰ نفر هم می‌رسید فقط به‌خاطر خوشگذرانی و برف بازی به کیاسر اومدن، ترافیک درست کردن! اینا همشون سالمن؟ کرونا ندارن؟ از طرفی سفارش می‌کنید دورهمی خانوادگی جمع شه از طرفی اینجور رها کردید؟!
مردم کیاسر مراعات می‌کنند، خواهشی داریم، شما مسولین هم جلو مسافر رو بگیرید، نه دستکم اجازه توقف ندید. هنوز دیر نشده، تا آخر اسفند بازم برف میاد، نمیشه که هر وقت برف اومد مسافر بیاد! نباید سویت اجاره داد، خدایی نکرده عزیزی فوت کنه غریبانه به خاک سپرده میشه، همسایه یا اقوام نزدیک به‌خاطر کرونا نمیرن، تا این حد رعایت می‌کنن، می‌دونید که بر اساس عرف و سنت بازماندگان نیاز به تسلی دارن، اما پذیرفتیم که غریب و تنها با غم از دست دادن عزیزان‌مون کنار بیایم.
مسولین محترم؛
بخشدار، قاضی و فرمانده محترم انتظامی منطقه به عنوان یه شهروند کسی که دلش برای همشهریاش می‌سوزه از شما استدعا دارم جلوی این وضع رو بگیرید»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.