پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گفتگو با سعیدی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) چهاردانگه

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به مناسبت سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی با هادی سعیدی کیاسری رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) چهاردانگه درباره فعالیت های این نهاد مقدس در بخش چهاردانگه گفتگویی انجام دادیم که در پی می آید:

چهاردانگه نیوز: ضمن تشکر از  جنابعالی به خاطر فرصتی که در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز قرار دادید و همچنین تبریک سالروز تشکیل این نهاد مقدس به شما همکاران پرتلاشتان در بخش چهاردانگه.

سعیدی: من هم از پایگاه خبری چهاردانگه نیوز که در منطقه محروم چهاردانگه فعالیت می نماید و مسائل و مشکلات و فعالیت های انجام شده در این بخش  را به اطلاع مردم فهیم چهاردانگه می رساند و همچنین از این که فرصتی در اختیار ما قرار دادید تا بخشی از عملکرد این نهاد مقدس را با مردم فهیم چهاردانگه در میان بگذاریم سپاسگزارم.

چهاردانگه نیوز: به عنوان اولین سوال بفرمایید نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در چه تاریخی تاسیس شده است؟

سعیدی: کمیته امداد حضرت امام(ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ یعنی  ۲۲ روز بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تشکیل شده است. این موضوع  نشان دهنده تفکر والای حضرت امام  و توجه ویژه ایشان به اقشار محروم جامعه می باشد. که آنها را صاحبان اصلی انقلاب می دانست.

چهاردانگه نیوز: وضعیت اداری کمیته امداد امام خمینی (ره)در بخش چهاردانگه به چه صورت می باشد؟

سعیدی: کمیته امداد امام خمینی(ره) تا امسال به عنوان نمایندگی شهرستان ساری( اداره اجرایی) فعالیت می نمود، اما با همت مسئولین بخش و پشتیبانی مدیرکل  کمیته امداد استان مازندران از اداره اجرایی به اداره مستقل ارتقاء یافت و این عامل باعث شده است تا تصمیمات در بخش گرفته شود و کمک به محرومان منطقه تسهیل شود.

چهاردانگه نیوز: یکی از برنامه های که کمیته امداد امام خمینی در ایام نزدیک عید نوروز دارد مراسم ملی و معنوی جشن نیکو کاری می باشد. این مراسم در چهاردانگه به چه صورت برگزار می شود؟

سعیدی: مراسم جشن نیکوکاری از ۱۵ اسفند ماه همگام با سراسر کشور آغاز می گردد و در روز چهارشنبه ۱۸ اسفند با همکاری اداره آموزش و پرورش چهاردانگه زنگ احسان و نیکوکاری در یکی از مدارس منطقه نواخته می شود و هدف از از این مراسم آموزش مشارکت اجتماعی به دانش آموزان می باشد. در روز پنجشنبه ۱۹ اسفند کلیه پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، کار جمع آوری کمک خیرین را انجام می دهند. روز جمعه وعده ما میعادگاه نماز جمعه شهر کیاسر می باشد.

چهاردانگه نیوز: درخواست شما از مردم شریف چهاردانگه چه می باشد؟

سعیدی: از کلیه مردم شریف و فهیم منطقه ، شوراهای اسلامی و دهیاران و مسئولین بخش دعوت می نماییم تا با حضور سبز خویش موجبات شادی و نشاط را در ایام پایانی سال بین خانواده های نیازمند فراهم آورند.

چهاردانگه نیوز: یکی از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی جمع آوری زکات می باشد. در این زمینه چه فعالیتی انجام دادید؟

سعیدی: حجت الاسلام ساجدی فر به عنوان روحانی افتخاری زکات چهاردانگه منصوب شده است. تنها متولی جمع آوری و ساماندهی و به دست نیازمندان رساندن در امور زکات  و زکات فطریه  نهاد مقدس کمیته امداد می باشد.

چهاردانگه نیوز: شماره حساب هایی که مردم و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به آن واریز نمایند اعلام بفرمایید؟

سعیدی: برای جمعه آوری کمک های نقدی خیرین محترم می توانند کمک های خیرخواهانه خود را به حساب ۰۱۱۰۸۴۴۸۷۱۰۰۱ در نزد بانک ملی شعبه کیاسر و یا به شماره شبا IR- 390170000000110844871001نزد بانک ملی کیاسر واریز نمایند.

چهاردانگه نیوز: به عنوان آخرین سوال اهم فعالیت های کمیته امداد امام خمینی بخش چهاردانگه را در سال ۱۳۹۵ اعلام نمایید؟

سعیدی:  کمیته امداد امام خمینی بخش چهاردانگه در۱۱ ماهه  سال ۱۳۹۵ ،  ۳۲۵۱۴۳۶۴۰۰۰ ریال به نیازمندان کمک نموده است  که برای جلوگیری از اطاله کلام لیست آن جهت انتشار در اختیار شما قرار می گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.