پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصويري گردهمايى بزرگ بسيجيان بخش چهاردانگه در كياسر

گردهمايى بزرگ بسيجيان بخش چهاردانگه به مناسبت هفته بسيج در شهر كياسر برگزار شد.

0

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه ساري، گردهمايى بزرگ بسيجيان بخش چهاردانگه به مناسبت هفته بسيج در شهر كياسر برگزار شد.

 

این همایش صبح امروز چهارشنبه ( 5 آذرماه 1393 ) در حسینیه امام خمینی (ره) شهر کیاسر به منظور گرامیداشت هفته بسیج، با حضور خواهران و برادران بسیجی چهاردانگه برگزار شد.

 

در اين گردهمايي آقایان امینی بخشدار چهاردانگه، حجت الاسلام تيموري امام جمعه چهاردانگه و  سرهنگ وريجي فرمانده اسبق سپاه ساري و ديگر مسئولان و بسيجيان حوزه هاي مختلف بخش چهاردانگه حضور داشتند.

 

آقاي حمزه اي فرمانده سپاه كياسر طي سخناني در اين گردهمايي گفت: بسیج در لغت به معنی آمادگی و در فرهنگ اسلامی واژه ای مقدس است.

 

وي در ادامه سخنان خود گفت: کسانی که در راه خدا جهاد می کنند بسیجی هستند و فرهنگ بسیجی داشتن به این معناست که کارهای انسان رنگ خدایی داشته باشد.

 

سرهنگ پاسدار عظیم وریجی نیز در بیاناتی گفت: بسیج با قدرتی که پیدا کرده باید به ثمر برسد و دنبال یک تفکر اسلامی است که در دنیا گسترش پیدا کند. اصل تزکیه، درست کردن سبک زندگی است. نباید فرهنگ غرب روی ما تاثیر بگذارد.

 

فرمانده اسبق سپاه ساری، در ادامه گفت: بسیجی یک تفکر فرهنگی است و دشمن به دنبال نابودی این فرهنگ است و مقصودش عوض کردن سبک زندگی ماست.

 

سرهنگ وریجی همچنین مضرات شبکه های ماهواره ای و اهداف آن را گوشزد كرد و گفت: یکی از فرهنگ سازی های غرب در این جنگ روانی، همانند سازی خداوند است و از اهداف دشمنان، توطئه فرهنگی و رواج فساد بین جوانان است و اهانت به بسیج و اینکه روح بسیج در کشور صورت نگیرد. آرزوی آنها نبودِ بسیج است. همانند فتنه 88 .

 

فرمانده اسبق سپاه ساری متذکر شد که اخلاق بسیجی باید پیغمبر گونه باشد و احترام به پدر و مادر یکی از  وظايف بسیجیان است.

 

   basijian-kiasar-2 basijian-kiasar-3

basijian-kiasar-1

مداحی برادر سید علی کریمی

 

basijian-kiasar-4

سرگرد سلمان حمزه اي، فرمانده سپاه كياسر

 

basijian-kiasar-8

سرهنگ عظیم وریجی، فرمانده اسبق سپاه ساري

 

basijian-kiasar-5

قرائت شعر توسط خاهر بسيجي خانم فرهادی

 

basijian-kiasar-6

basijian-kiasar-7

basijian-kiasar-9

اجرای سرود توسط گروه سرود امام رضا (علیه اسلام )

 

عكس ها: فاطمه اشرف نژاد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.