پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گروه تئاتر بدن دیوانه جام جهانی فوتبال را تحت شعاع قرار می‌دهد!

یاسر خاسب که از اول تیرماه و همزمان با جام جهانی نمایش «هوموریباس»‌ را در تالار حافظ به صحنه می‌برد، گفت: گروه تئاتر بدن دیوانه قصد دارد به بهانه اجرای این نمایش با رقابت‌های جام جهانی برزیل در جذب مخاطب به رقابت بپردازد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس گفت: پس از رایزنی‌های فراوان نمایش «هوموریباس» را از اول تیرماه در تالار حافظ به صحنه می‌آوریم.

 

وی ادامه داد: اجرای ما با جام جهانی همزمان است و قصد داریم به رقابت با این رویداد جهانی بپردازیم و امیدواریم که بتوانیم با استقبال مخاطب همراه باشیم.

 

کارگردان «آکواریم هوا» گفت: متاسفانه اجرای «هوموریباس» نسبت به اجرای در جشنواره تئاتر فجر تغییرات عمده‌ای کرده است. ضمن اینکه برای نخستین بار است که نمایشی حمایت فدراسیون ورزش‌های رزمی به صحنه می‌رود که در نوع خود اتفاق خوبی به حساب می‌آید.

 

به گزارش فارس، نمایش «هوموریباس» به کارگردانی یاسر خاسب که بر اساس ایده‌ای نمایشی از اسطوره ریواس و چگونگی ارتباط انسان با طبیعت و ذات آسمانی است در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت.

 

چهاردانگه نیوز: یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح و بین المللی تئاتر کشور است. ایشان اهل روستای بالاده از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اکنون ساکن تهران هستند. آقای خاسب تا کنون اجراهای زیاد و موفقی در مقام کارگردان و بازیگر در عرصه ی تئاتر و در سطح بین المللی انجام داده و به چندین کشور برای اجرا سفر کرده اند. ایشان سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه هستند.

در ضمن آقای خاسب فرزند شهید عبدالخالق خاسب، یکی از شهدای گرانقدر بخش چهاردانگه می باشند. پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، برای ایشان در عرصه ی هنری و همه ی عرصه های زندگی آرزوی بهروزی و موفقیت می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.