پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

انتصاب شکرالله شریعت نژاد به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگهٰ  حجت الاسلام شکرالله شریعت نژاد به ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه منصوب شد.

مراسم معارفه  حجت الاسلام شکرالله شریعت نژاد، رییس جدید منطقه چهاردانگه و تکریم سید محمد مسعودیان زاده رییس قبلی در روز شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ با حضور مهمانان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و مسئولین بخش انجام می شود.

سید محمد مسعودیان زاده رییس قبلی اداره آموزش و پرورش بعد از ۳۰ سال خدمت صادقانه به دانش آموزان چهاردانگه مفتخر به بازنشستگی شد.

حجت الاسلام شکرالله شریعت نژاد کارشناس ارشد الهیات می باشد و معاونت پرورشی شهرستان بهشهر، ریاست سازمان دانش آموزی استان مازندران، مدرسی دانشگاه فرهنگیان و کارشناس هیات بدوی  را در کارنامه خود دارد و اهل شهر کیاسر می باشد.

پایگاه خبری چهاردانگه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله سید محمد مسعودیان زاده، انتصاب حجت الاسلام شکرالله شریعت نژاد را به عنوان رییس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه تبریک عرض می نماید و آرزوی توفیق ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارد.

شکرالله شریعت نژاد سیزدهمین رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه می باشد.

سید محمد مسعودیان زاده تنها رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه می باشد که در منطقه  به عنوان معلم خدمت نموده است.

سید محمد مسعودیان زاده با ۸ سال نیم خدمت به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش  رکوردار ریاست بر داره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه می باشد.

سید محمد مسعودیان زاده تنها رییس اداره ای می باشد که در کسوت رییس اداره منطقه مفتخر به بازنشستگی می شود.

اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه به صورت نمایندگی در سال ۱۳۵۲ دایر  و چهار نفر به عنوان سرپرست نمایندگی خدمت نمودند و در سال ۱۳۶۱ مستقل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.