پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گذر آمل از 100 بیمار بستری کرونایی/ وضعیت کرونا در آمل خوب نیست

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، قدرت‌الله نائیج‌نژاد چهارشنبه شب در نشست حفظ حقوق بیت‌المال با موضوع بررسی پرونده‌های قضایی ادارات و دستگاه‌های دولتی و عمومی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: باید حفظ حقوق بیت‌المال در بین مردم تبیین شده و به فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی حفظ حقوق بیت‌المال، افزود: باید نحوه دفاع از حقوق بیت‌المال در پرونده‌های قضایی از سوی افراد خبره دستگاه قضایی به مسؤولان حقوقی ادارات و نهادها در قالب دوره‌های ضمن خدمت آموزش داده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آمل با اشاره به اهمیت بسزای مسئله وقف و حفاظت از اوقاف و موارد وقفی توسط عموم مردم، تصریح کرد: مسؤولان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل همانند سایر ادارات و نهادها در مورد پرونده‌های وقفی تعصب حقوقی و قانونی دارند و از تمام توان برای دفاع از آنها بهره می‌گیرند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون در همه کشورهای دنیا جولان داده و افراد زیادی از کودکان، نوجوانان، جوانان، میان‌سالان و پیران را به کام مرگ برده است، گفت: پس از گذشت هشت ماه از شیوع ویروس کرونا هنوز برخی از مردم آن را قبول ندارند و خیابان‌ها و کوچه‌ها کسانی را می‌بینیم که ماسک به صورت ندارند و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

نائیج‌نژاد با اشاره به وضعیت نامطلوب کرونایی و شیوع آن در شهرستان آمل، گفت: آمار بیماران بستری کرونایی در شهرستان آمل از مرز 100 بیمار گذشته است.

 /86012/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.