پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گاز رسانی به مناطق چهاردانگه و دودانگه در کمترین زمان عملیاتی می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران، عباسعلی رضایی فرماندار ساری و مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امتحانش را در خدمت‌رسانی به مردم در بنیاد شهید به‌خوبی پس داد و زمانی که از این سمت خداحافظی می‌کرد، نگرانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران این بود تا از این ظرفیت مدیریتی به نحو احسن استفاده شود.

بعد از شنیدن زمزمه حضورش در فرمانداری ساری لبخند رضایت عمومی نسبت به حضور او در هدایت فرمانداری مرکز استان به‌ویژه کسانی که از نزدیک در جریان تلاش‌ها و خدماتش بودند، زنده شد.

بحث گازرسانی منطقه چهاردانگه و دودانگه مازندران از مباحثی بود که پس از حضور رضایی در فرمانداری ساری به‌صورت جدی در رسانه های اثر گذار استان مورد پیگیری قرار گرفت.

با وجود عدم رضایت‌مندی مردم از عملکرد مدیران گاز و حمل و نقل و نگهداری راه‌ها که مدت زمان زیادی اجرای این پروژه را به تأخیر انداختند، رضایی فرماندار ساری به‌صورت ویژه بحث عملیات گازرسانی به این مناطق را در دستور کار قرار داد.

در آخرین پیگیری انجام‌شده، رضایی از نشست مشترک به اتفاق یوسف‌نژاد نماینده مجلس با مدیران شرکت گاز مازندران خبر داد و گفت: به‌صورت ویژه بحث اتمام عملیات گازرسانی به منطقه چهاردانگه و دودانگه را در دستور کار قرار دادیم و از مدیرعامل گاز قول گرفتیم که این طرح در کمترین زمان باید عملیاتی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.