پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گاز رسانی به آلاشت فراتر از طرح عمرانی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، علی ادیانی روز سه شنبه در مراسم گاز رسانی به شهر آلاشت افزود: این طرح ثابت کرده است که خدمات دولتمردان، مجلس و مجموعه حاکمیت به همه نقاط ایران به ویژه مناطق محروم رسیده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در حساب عقلی و منطقی ریاضی نمی گنجد که باید گاز رسانی به آلاشت برسد چراکه اصلاً اقتصادی نیست اما به دولت یازدهم و دوازدهم ممنون و دستمریزد باید گفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که من بر دستان مدیران و پیمانکاران شرکت ملی گاز ایران و مازندران بوسه می زنم و رسماً اعلام می کنم که گاز رسانی در ارتفاع ۲ و سه هزارمتری شاهکار خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار سوادکوه نیز در آئین افتتاح گاز رسانی به شهر آلاشت گفت: تعهد دولت تدبیر و امید به وعده‌های گاز رسانی در همه مناطق کشور از جمله مناطق کوهپایه ای آلاشت حیرت مردم را برانگیخت.

سعید یزدانی تصریح کرد: در گاز رسانی به منطقه‌ای که سوخت و انرژی آنان نفت سفید و گازوئیل بوده است علاوه بر رفاه عمومی منافع ملی نیز مورد توجه بوده است.

وی گفت: برخی‌ها اعتقاد داشتند که گاز رسانی به آلاشت یک رویا است اما دولت با هزینه سنگین خود به وعده خود عمل کرده است.

یزدانی آلاشت را منطقه مهم گردشگری دانست و گفت: به طور یقین مهاجرت معکوس را خواهیم داشت و اشتغال در بخش گردشگری را شاهد خواهیم بود.

گازرسانی به شهر کوهپایه ای ” آلاشت ” و هفت روستای همجوار با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران٬ معاون گازرسانی شرکت گاز، استاندار مازندران و جمعی از مسوولان استان به بهره برداری رسید.

عملیات گازرسانی به شهر آلاشت شهرستان سوادکوه که به بهشت مه گرفته شهرت دارد از سال ۹۱ آغاز شده و اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، نصب سه ایستگاه تقلیل فشار و نصب یکهزار انشعاب از مشخصات این طرح است.

برای گازرسانی به شهرآلاشت و ۴۰ روستای همجوار بیش از ۸۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا در حالی که سرانه علمک در مطالعات گاز رسانی به شهر آلاشت ۶میلیون تومان بوده است اما به دلیل تحریم و افزایش قیمت‌های لوله و … برای نصب هر علمک در این منطقه حدود ۱۳ میلیون تومان هزینه شده است.

۶۹۹۰/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.