پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کیومرث نیاز آذری» دستگیر شد

متهم کیومرث نیاز آذری به اتهام مشارکت در قاچاق حدود ۲تن طلا دستگیر و زندانی شد.

1

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش برنا، پیرو روند رسیدگی به تخلفات و مبارزه با فساد توسط دستگاه قضایی و ادامه برخورد با مفسدین اقتصادی توسط نیروهای انقلابی در حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، متهم کیومرث نیاز آذری به اتهام مشارکت در قاچاق حدود ۲تن طلا دستگیر و زندانی شد.

نامبرده پدر متهم مصطفی نیازآذری است که پس از دستگیری اکبر طبری به کانادا فرار کرد.

کیومرث نیاز آذری از زمان تاسیس وزارت اطلاعات تا سال ۸۵ ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را بر عهده داشت. وی پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت ده سال بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد مازندران تکیه زد و در نهایت با آمدن علی‌اکبر ولایتی به این دانشگاه ( سال 95)  برکنار شد.

لازم به ذکر است فرزند کیومرث نیاز آذری، مصطفی نیازآذری، متهم ردیف پنجم پرونده اکبری طبری است که پس از دستگیری طبری از کشور خارج شد. او به مشارکت در تشکیل شبکه در امر ارتشاء و پرداخت رشوه به اکبر طبری به میزان ۵ قطعه زمین در بابلسر متهم است.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    از پدری کشاورز-لوله کشی بی سواد تا مجتمع تجاری اوپال سعادت آباد تنها با تفکر و موسسه فرشتگان
    
مجتبی مقیم امانی و پسر تازه به دوران رسیده اش علیرضا مقیم امانی رو سرچ کنید.

فقط بالای ۳۰ فقره سند بنام خودش در سعادت آباد تهران دارد بغیر از اسنادی که بنام پسر و همسرش و وابستگان افراد ذی نفوذ در دستگاههای مختلف بعنوان رشوه انتقال داده ، حسابهای بانکی خود را در داخل کشور خالی و به ارز و سکه تبدیل کرده و در خارج از کشور و در کانادا با پول مردم سرمایه گذاری کرده است.اقامت و تابعیت کشور کانادا را گرفته است.
    این در حالی است که برادرانش دارای زندگی متوسط رو به پایین می باشند؟!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.