پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

زیرساخت های گردشگری در بخش چهاردانگه فراهم نیست

جواد واحدی فرماندار مرکز استان، با حضور در بخش چهاردانگه در جلسه شورای اسلامی شهر کیاسر شرکت کرد.

2

 

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، جواد واحدی امروز ( سه شنبه 216 دیماه 1393 ) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کیاسر، با بیان اینکه شهردار کیاسر همواره پیگیر مطالبات شهر کیاسر است، افزود: رضایت مندی شهروندان کیاسری نشان دهنده پتانسیل بالای اعضای شورا دوره چهارم و شهردار این شهر است.

 

واحدی به جاذبه های گردشگری منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: متاسفانه زیر ساخت های گردشگری در این منطقه برای ایجاد درآمد پایدار فراهم نیست.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه شهرهای کوچک استان هنوز درآمد پایداری برای شهرها ندارند، تصریح کرد: با توجه به جاذبه گردشگری فراوان در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر می توان درآمد پایدار برای منطقه و شهر کیاسر ایجاد کرد.

 

واحدی افزود: شهر کیاسر باید به نگین گردشگری بخش چهاردانگه تبدیل شود.

 

فرماندارشهرستان ساری با اشاره به اجرای عملیات بهسازی ورودی شهر کیاسر گفت: اجرای این پروژه می بایست 20 سال گذشته به اتمام می رسید ولی با عزم شورا دوره چهارم و شهردار عملیات اجرای این پروژه آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه احداث کارخانه سیمان در بخش چهاردانگه موجب توسعه اقتصاد و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کرده است، تصریح کرد: تخصیص عوارض کارخانه سیمان به شهر کیاسر در دستور کار قرار دارد.

 

بهسازی ورودی شهر کیاسر 30 درصد پیشرفت دارد

شهردار کیاسر به اقدامات اخیر شهرداری کیاسر اشاره کرد و گفت: بهسازی ورودی شهر کیاسر از مهم ترین اقدامات شهرداری این شهر بوده که هم اکنون با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث می باشد.

 

خلیل انتظاری همچنین به نصب بزرگترین پرچم ایران در شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک مجتمع تجاری 100 واحدی در شهر کیاسر احداث می شود.

 

وی همچنین خواستار واگذاری پارک جنگلی سرما به شهرداری این شهر شد و گفت: با واگذاری این پارک می توان درآمد پایداری برای شهرداری کیاسر ایجاد کرد.

 

عوارض کارخانه سیمان به شهر کیاسر اختصاص یابد

رئیس شورای شهر کیاسر همچنین در این جلسه خواستار تخصیص عوارض کارخانه سیمان به شهر کیاسر شد.

 

خلیل جهان آرا با بیان اینکه اختصاص عوارض کارخانه سیمان کیاسر از مطالبات مهم این شهرداری محسوب می شود، تصریح کرد: سیمان کیاسر ماهانه 200 میلیون تومان عوارض پرداخت می کند که با تخصیص این منابع به شهر کیاسر مشکلات اعتباری این شهرداری برطرف می شود

 

نقی شریعت دیگر عضو این شورا همچنین با بیان اینکه بخش چهاردانگه و شهر کیاسر از جاذبه های گردشگری بسیاری برخوردار هستند، گفت: همکاری دستگاه های مرتبط برای احیای جاذبه های منطقه جهت ایجاد درامد پایدار ضروری است.

 

روح الله یوسفی دیگر عضو شورای شهر کیاسر ضمن تشکر از سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث کارخانه سیمان کیاسر، گفت: نیروهای بومی منطقه در کارخانه سیمان کیاسر بکارگیری شود.

 

محمد آهنگری عضو شورای شهر کیاس، همچنین خواستار تسریع در امر گازرسانی شهر کیاسر و بخش چهاردانگه شد.

jalase-shoraye-kiasar

 

2 نظرات
  1. رستميان می گوید

    سلام
    به آقاي فرماندارز بگوئيد براي گردشگري شهر كياسر با همين امكانات و مكان هاي گردشگري مي توان منبع در آمد ايجاد كرد براي نمونه
    1- چشمه فرهاد خيل و سادات محله
    2-خانه حاج حسن رضايي كلانتري
    3- خانه هاي با بافت روستايي
    4- نستر نسترا
    5- ايجاد پارك جنگلي سرماو پارك شاهكوه
    و …
    البته لازم به ذكر است كه مجالي بايد تا طرح هاي در ذهن خودم را ارائه نمايم
    كارشناس ارشد گردشگري و برنامه ريزي توريسم

  2. حسن می گوید

    ماشاالله به کارخانه سیمان کیاسر افتخار ساری و کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.