پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کنترل کرونا با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی ناصحی نماینده پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های شفاء بابلسر و امام خمینی (ره) فریدونکنار گفت: با توجه به اینکه در کشور مجدداً شیوع کرونا افزایش داشت و مازندران نیز مستثنا از این قضیه نیست به دستور وزیر بهداشت بنده مأمور به بررسی و ارزیابی امکانات استان و کارهایی که برای کمک به مردم استان می‌توان انجام داد، شدم.

ناصحی با بیان اینکه در استان فعالیت‌های مناسبی در جهت مبارزه با ویروس کرونا انجام شد، بیان داشت: روند کارهای درمانی بیماران را پیگیری کردیم و تیمی از ۱۰ نفر از مدیران وزارتی و استانی در حال ارزیابی استان هستند تا بتوانیم به نحو مطلوبی خدمات را به مردم انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از کادر درمان استان مازندران در خدمات رسانی به مردم، تصریح کرد: تقاضای ما از مردم استان رعایت پروتکل‌های اجتماعی است زیرا اصناف جزو مهمترین اماکنی است که با رعایت پروتکل‌های اجتماعی سهم بسزایی در کاهش مبتلایان دارد.

ناصحی با مهم خواندن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روستاها تاکید کرد: روستاها و ییلاق‌هایی که مهمانپذیر هستند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و کنترل ورودی روستاها و ییلاق یکی از راههای مناسب برای مبارزه با شیوع کرونا در آن است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در ادامه گفت: برگزاری جشن‌ها، عروسی‌ها و مهمانی‌ها در تالارها اکیداً ممنوع است زیرا یک فرد آلوده این بیماری را به ۱۰۰ نفر انتقال می‌دهد و موجب افزایش بار بیماری در استان شده است.

وی ادامه داد: کارهای خوبی در روزهای اخیر صورت گرفته و به سمت کنترل شیوع کرونا در حال حرکت هستیم و این موضوع با همکاری مردم محقق می‌شود.

کد خبر 4992643
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.