پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمیته احیای به نجات واحدهای صنعتی راکد مازندران آمد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، حسین خیریانپور روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، اظهار کرد: در نقطه ای که از آن جنگ اقتصادی یاد می‌شود و مردم با مشکلاتی مواجه هستند، مجموعه اداره کل صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت، معدن و تجارت خارجی، مسئولیت سنگین بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود تاکید می‌کنیم که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد تنظیم بازار، کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و شورای معادن و کمیسیون نظارت مورد توجه مدیر جدید باشد.

معاون اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه مدیر جدید به تعادل در وظایفی که بر عهده سازمان صمت است توجه کند، گفت: کمیته احیای واحدهای راکد راه‌اندازی شده و تملیک‌ واحدها توسط بانک ها را متوقف کرده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان داریم، تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند این واحدها را به بهره‌برداری برسانند.

خیریانپوربا اشاره به اینکه از ظرفیت تجارت خارجی بالایی برخورداریم، خاطرنشان کرد: تا پایان برنامه ششم، صادرات سه میلیارد دلاری را هدفگذاری کردیم که برنامه‌ای قابل تحقق است.

وی با بیان اینکه میز تخصصی ماهیان خاویاری به مازندران اختصاص یافته است، اظهار کرد: پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی باید به بهره‌برداری برسدو  پایانه صادراتی برنج و گل و گیاه، ظرفیت بالایی است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه رئیس جدید سازمان صمت مازندران، به مدیران شهرستانی تفویض اختیار کند، گفت: نیازمند بازسازی و نوسازی درون سازمانی در سازمان صمت استان هستیم.

۷۳۳۵/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.