پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک 900 میلیون ریالی زوج دودانگه‌ای به مراکز درمانی بخش

زوج خیر دودانگه‌ای دستگاه اکسیژن‌ساز، دستگاه ساکشن گوش، تخت تزریقات، تشک تخت، دستگاه فشارسنج، دستگاه تست قند خون، تب‌سنج دیجیتالی، تخت مامایی، ماسک اکسیژن، نوار دستگاه قند خون و را به مراکز بهداشتی و درمانی محمدآباد و سنگده بخش دودانگه ساری اهدا کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شیوع کرونا موجب شد جامعه بیش از گذشته متوجه اهمیت سلامت شوند و در این مسیر شاهد ایثار و جانفشانی‌هایی بودیم و هستیم که در نوع خود کم‌نظیر است.

از زمان شیوع کرونا با وجود مشکلات و مسائل بسیار نه تنها اقدامات خیرخواهانه کمتر نشده بلکه شاهد ایثار کم‌سابقه مردم در این مسیر بودیم که به هر بهانه‌ای در این مسیر قدم برداشتند.

یکی از مسائل و مشکلاتی که معمولا در روستاهای محروم استان با آن مواجه هستیم کمبود امکانات درمانی است که در این مسیر آقای رمضان بابایی و همسر به نیت فرزند خود کیومرث بابایی مبلغ ۹۰ میلیون تومان اهدا کردند.

این زوج خیر با این مبلغ امکانات درمانی از جمله دستگاه اکسیژن‌ساز، دستگاه ساکشن گوش، تخت تزریقات، تشک تخت، دستگاه فشارسنج، دستگاه تست قند خون، تب‌سنج دیجیتالی، تخت مامایی، ماسک اکسیژن، نوار دستگاه قند خون و سایر را به مراکز بهداشتی و درمانی محمدآباد و سنگده بخش دودانگه ساری اهدا کردند.

علی‌اصغر عباسی فرمانده بسیج منطقه دودانگه ساری با تقدیر از این زوج خیر، گفت: طی سال‌های اخیر فرهنگ کمک‌های انسان‌دوستانه نهادینه شده اما باز هم نیاز داریم مردم در این مسیر گام بردارند.

وی با اشاره به وجود ۵۶ روستا در منطقه دودانگه ساری، افزود: هنوز این منطقه از مشکلات و کمبودهایی رنج می‌برد که لازم است مردم در کنار هم و همراه باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.