پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۹۸ میلیارد تومانی مازندرانی ها در مرحله دوم کمک مومنانه

0

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیاوش مسلمی صبح دوشنبه در مراسم مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بازگشتت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم تازه تفحص شده، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم خون و روح جدیدی در رگ‌های مردان بزرگ ولایتمدار استان دمیدند و سبب افزایش روحیه شدند.

وی با تاکید براینکه تداوم و گسترش ویروس منحوس کرونا چالش‌ها وتبعات زیادی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی برای نیازمندان و افراد آسیب پذیر ایجاد کرده است، اظهار داشت: در ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری و اجرای نهضت کمک مومنانه سبب تقویت روحیه همدلی شد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در کمک رسانی مردم به همنوع، انفاق و حمایت از نیازمندان، ادامه داد: در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در استان مازندران با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۳۰۵ هزار از خانوارهای آسیب دیده تحت پوشش قرار گرفتند.

سرهنگ مسلمی یادآور شد: در این مرحله ۱۲۵ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری و به نیازمندان اهدا شد و در پی این رزمایش که سبب دلگرمی نیازمندان و خوشنودی نایب امام زمان (عج) شد، مرحله دوم کمک مومنانه شکل گرفت.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در مرحله اول از عید قربان تا عید غدیر ۱۰۳ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و جمع کمک نقدی و غیرنقدی ۳۸ میلیارد تومان بوده است و در مرحله دوم در دهه اول محرم ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و۳۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد.

وی افزود: در مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در دهه آخر صفر ۵۸ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند و تاکنون ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در مرحله دوم نهضت کمک‌های مومنانه در مجموع تاکنون ۹۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی گفت: امروز چهار هزار بسته کمک مومنانه و معیشتی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان توزیع می‌شود و همچنین ۱۱۴ سری جهیزیه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی نیز تهیه و توزیع می‌شود.

کد خبر 5051417
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.