پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک مؤمنانه در چالوس| اهدای ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سرهنگ عابدین داغمه‌چی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان چالوس در حاشیه رزمایش همدلی و کمک مومنانه گفت: با کمک پایگاه‌های مقاومت و حوزه بسیج، خانواده‌هایی که در بحث کرونا با مشکلات معیشتی مواجه شدند را شناسایی کردیم و از طریق سپاه، بسیجیان و خیران بسته‌های معیشتی توزیع خواهد شد.

 وی عنوان کرد: در راستای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌رسانی مؤمنانه به نیازمندان در مرحله اول رزمایش با رمز یا علی ابن ابیطالب شروع و تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برای توزیع میان اقشار آسیب‌پذیر از کرونا در شهرستان چالوس توزیع خواهد شد.

داغمه‌چی تصریح کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و فرهنگی شامل مسابقات رنگ‌آمیزی و پرسش، پاسخ احکام و ارسال از طریق فضای مجازی با جوایز نفیس و همچنین شماره تماس مشاوران جهت برقراری تماس با کسانی که در دوران قرنطینه دچار مشکل شدند به همت بسیج جامعه زنان چالوس در بین نیازمندان توزیع شد.

این مسؤول افزود: مرحله دوم این رزمایش همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم مصادف با عید سعید فطر اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات شهرستان چالوس، فرماندار، مسؤولان شهری و مردم با همت خیرین در برگزاری این رزمایش و در زمینه اهدای کمک‌ها ما را یاری کردند.

 /۳۱۴۱/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.