پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۵۹ کیلو گرم انواع موادمخدر در شهرستان ساری

فرمانده انتظامی شهرستان “ساری”، از کشف بیش از ۵۹ کیلو گرم انواع موادمخدر در هفت ماهه سال جاری خبر داد .

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سرهنگ “زیداله کاظمی” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه کنترل سرقت با تلاش جهادی و مشارکت مردمی محقق می شود، افزود : توجه مردم به توصیه های پلیس در محیط  کار و زندگی روزمره، نقش مهمی در پیشگیری از جرایم و ارتقاء سطح امنیت در جامعه خواهد داشت.

 

وی افزود : با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی در کلانتری ها و پاسگاه ها  و همکاری دیگر عوامل انتظامی و اقدامات پیشگیرانه، شاهد کاهش جرائم به ویژه سرقت در سطح شهرستان هستیم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، با اشاره به مقابله بی امان با قاچاق و خرده فروشان موادمخدر، گفت: در طول هفت  ماهه سال جاری بیش از ۵۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

 

وی از انهدام ۱۹ باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان ساری، خبر داد و افزود: متهمان به موادمخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ کاظمی با اشاره به کاهش سن مصرف موادمخدر به خصوص مواد مخدر صنعتی در بین جوانان و نوجوانان به خانواده ها هشدار داد: با ارتباط دوستانه و منطقی با فرزندان خود آنها را از خطرات و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه کنیم.

 

وی با تاکید برتعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس از شهروندان، خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.