پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۵۰ راس گوسفند قاچاق از يک کاميون در چهاردانگه

0

 فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 50 رأس گوسفند قاچاق بارگيري شده در يک دستگاه کاميون عبوري از محور سمنان – ساري اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “عبداله حسن زاده” در تشريح اين خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامي “پشتکوه “حوزه چهاردانگه ساري با انجام اقدامات اطلاعاتي از حمل دام قاچاق در يکي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان مطلع شدند.

وي افزود: در اين رابطه مأموران پاسگاه پشتکوه حوزه چهار دانگه ساري با گشت زني نامحسوس در محور سمنان – ساري يک دستگاه کاميون که از استان خراسان رضوي گوسفندهاي زنده قاچاق را بارگيري و به قصد شهرستان ساري انتقال داشته را متوقف و در بازرسي از آن 50 راس گوسفند زنده فاقد مجوز حمل که به منظور قاچاق در آن جاي داده شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري بيان داشت: برابر اعلام نظريه کارشناسان مربوطه ارزش ريالي احشام مکشوفه، 3 ميليارد ريال برآورد شد و همچنين دام هاي قاچاق به دامپزشکي ساري انتقال گرديد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به دستگيري يک متهم در اين خصوص و معرفي به مراجع قضائي گفت: پليس در حوزه برخورد با کالاي قاچاق با اينگونه اقدامات و حمل احشام برخورد خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.