پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف یک انبار کالای بهداشتی احتکار شده در نوشهر

0

امیر شفیعی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا  از اجرای طرح بازرسی نظارت بر بازار انبارهای صنفی شهرستان خبر داد و افزود :‌ در این بازدید که مسوولان دستگاه قضائی ، امنیتی و انتظامی ، بهداشتی و درمانی حضور داشتند بنا به حکم دستگاه قضا و تعزیرات حکومتی برای این واحد صنفی متخلف پرونده سازی شد.

وی ارزش ریالی و مقدار کالاهای احتکار شده از این انبار را منوط به بررسی کامل از سوی کارشناسان بیان کرد و ادامه داد هم اکنون کارشناسان این نهاد در حال آماربرداری و تخمین ارزش ریالی این کالای احتکار شده در این انبار هستند.

این مسوول وعده داد به محض به پایان رسیدن بررسی ،‌ تعداد کالا های احتکار شده و تخمین ارزش ریالی آن ، اطلاعات جامع تر و دقیق تر راجع به این خبر در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

کمبود ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در مازندران از حدود ۱۰ روز پیش همراه با ورود ویروس کرونا به استان یکی از دغدغه مهم مردم مازندران شده است . 

اکنون در داروخانه ها و فروشگاه های تجهیزات پزشکی مازندران اقلام بهداشتی همچون دستکش و ماسک بسیار کم است و در بازار آزاد نیز با قیمت چند برابر به فروش می رسد.

بدنبال احتکار اقلام بهداشتی نظیر ماسک ، الکل ، دستکش و … از سوی برخی ها مبارزه با این افراد در دستور کار مسوولان امنیتی ، قضایی و تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

تاکنون نمونه ۶۰ بیمار به ویروس کرونا در مازندران مثبت اعلام شد و ۱۳۰ نفر نیز مشکوک به این ویروس در استان تحت مراقبت و تست کرونا قرار گرفتند.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران روزانه  ۵۰ تا ۶۰ نفر بهبود یافته از ویروس کرونا از مراکز درمانی استان مرخص می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.