پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف کلاهبرداری 18 میلیاردی در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی قائم‌شهر، مبنی بر کلاهبرداری از وی به مبلغ یک میلیارد و 77 میلیون ریال در پی خرید اینترنتی غلات و خوراک دام و طیور، موضوع در دستور کار پلیس فتا  قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه‌های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مال باختگان از آنان  کلاهبرداری می‌کردند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های فنی ماموران 2 کلاهبردار حرفه‌ای اهل استان‌های خراسان رضوی و البرز که در شهرستان قائم‌شهر سکونت داشتند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنان که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم کارت با نام‌های مختلف کشف شد.

میرزایی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از 11 نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ 18 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتراف کردند.

وی در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند و در خریدهای اینترنتی حتما از سایت‌های مجاز استفاده کنند.

 /86041/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.