پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری در چهاردانگه

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: کامیار ولی پور روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت زنی در شهر‌های آمل، بابل، ساری، کیاسر و نکا متخلفان شکار و صید غیرمجاز و قاچاق چوب را در این شهرها دستگیر کردند.
او با اشاره به اینکه یکی از دوستداران محیط زیست در آمل گزارش یک شکار غیرمجاز را داد، افزود: ماموران محیط زیست بلافاصله به منطقه اعزام و ازشکارچیان غیرمجاز یک راس کل وحشی، ۱ قبضه سلاح و تعدادی فشنگ کشف کردند.

ولی پور گفت: ماموران محیط زیست باداشتن حکم قضایی منزل یکی از شکارچی غیرمجاز را بازدید و لاشه یک راس بزغاله، یک قطعه کبک دری و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در محدوده پناهگاه حیات وحش سمسکنده از متخلفان مقداری چوب قاچاق کشف وضبط کردند، گفت: در پارک ملی کیاسر در منطقه جنگلی پله الندان نیز ماموران یک قبضه سلاح شکاری از شکارچیان کشف وضبط کردند.

او افزود: در نکا نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق ویک طاقه قرقاول دستگیرکردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.