پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی اظهار کرد: به‌منظور مقابله با ورود و عرضه انواع کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۲ روز در سطح استان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان‌های تابعه با هدایت عملیاتی کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی استان موفق به شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق در سطح استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطرنشان کرد: مأموران ضمن بازدید از واحدهای صنفی شناسایی‌شده، با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در مجموع موفق به کشف ۸۷ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۱۳۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱۰ تن برنج و ۵۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال در سطح استان شدند.

تقدیسی ارز کالاهای قاچاق کشف‌شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی عرضه کالای قاچاق را ضربه نظام اقتصادی کشور عدم رونق تولیدات داخلی و در نتیجه باعث فرسودگی کارخانجات تولیدی و بیکار جوانان جامعه برشمرد و از مردم خواست ضمن خودداری از خرید و یا مصرف کالاهای خارجی که معمولاً از مسائل بهداشتی و استانداردهای لازم برخوردار نیستند، در صورت مواجهه با عرضه کنندگان انواع کالاهای خارجی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 /۸۶۰۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.