پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایگاه خبری چهاردانگه در بین بهترین پایگاه های خبری استانی ایران

کسب رتبه نوزدهم پایگاه خبری چهاردانگه در بین پایگاه های خبری استانی ایران

0

پایگاه خبری چهاردانگه که به صورت اختصاصی در زمینه خبری، گزارشی، معرفی ظرفیت‌های بومی و نیز تحلیل مسایل مربوط به بخش چهاردانگه ساری فعالیت دارد و در کنار آن اخبار و گزارشهای استان مازندران را پوشش می‌دهد، توانست رتبه نوزدهم را در بین پایگاه‌های استانی کشور بدست آورد.

این رتبه بندی از توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و در نتایج نهایی دور سوم رتبه بندی پایگاه‌های خبری پس از برگزاری جلسه بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته رتبه‌بندی اعلام شد.

رتبه بندی پایگاه‌های خبری عمومی در قالب شش گروه بر اساس حد نصاب امتیازات انجام شده است و تنها نامی که از پایگاه‌های خبری استان مازندران در سه دسته این رتبه‌بندی دیده می شود، پایگاه خبری «چهاردانگه» است که از ۷۸ رسانه‌ی جدول رتبه بندی پایگاه‌های خبری استانی کشور، در رتبه نوزدهم قرار دارد.

نزدیک به هشت سال است که پایگاه خبری چهاردانگه راه‌اندازی شده و با کمک فرزندان دلسوز بخش چهاردانگه ساری همواره پرتلاش بوده و به‌روز ظاهر شده و توانسته در هر دوره‌ای توانمندیهای خود را اثبات کند.

تا پیش از راه‌اندازی پایگاه خبری چهاردانگه، بخش وسیع چهاردانگه ساری در انزوای کامل خبری قرار داشت و کمتر رسانه‌ای (صداوسیما، خبرگزاریها، مطبوعات و ….) به این بخش از ایران توجه می‌کرد اما اکنون این پایگاه خبری، خود در عرصه رسانه تاثیرگذار شده و علی رغم نداشتن هیچ حمایت مالی از طرف دولت، سالها تلاش نموده تا در ردیف بهترین پایگاه‌های خبری قرار گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.