پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب رتبه اول استانی در جشنواره تدریس درس ریاضی

سید احمد مظلومی، دبیر منطقه، در جشنواره تدریس درس ریاضی، رتبه اول استان را کسب نموده و به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

6

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، خلیلی، معاون آموزشی این اداره خبر داد: سید احمد مظلومی، دبیر منطقه، در جشنواره تدریس درس ریاضی، رتبه اول استان را کسب نموده و به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

 

خلیلی افزود: این جشنواره در راستای توسعه توانمندسازی مهارت ها و صلاحیت های علمی و حرفه ای معلمان در حوزه یاددهی و یادگیری برگزار شده و هدف آن ایجاد زمینه بروز خلاقیت همکاران و آشنایی بیش تر معلمان با نظریه های یادگیری و آموزش روش کار آمدتر در امر تدریس و کاربرد آن در کلاس درس می باشد.

 

seyed-ahmad-mazloomi

 

6 نظرات
  1. سید بشیر عمادی می گوید

    سلام بر سید احمد عزیز
    این افتخار بزرگی است خدمت ایشان و همه ی معلمان عزیز چهاردانگه و حوزه معاونت آموزشی تبریک عرض می نمایم . البته شیوه ی تدریس ریاضی آقای مظلومی برای دانش آموزان جذاب و یادگیری درس ریاضی را بسیار دلپذیر و آسان می نماید

  2. علیرضا می گوید

    سلام تبریک میگم. ولی بد نبود از اون دانش آموزایی که به آقای مظلومی تو این راه کمک کردن هم تقدیر و تشکری میشد

  3. بنده خدا می گوید

    آقای مظلومی معلم خوبیه ولی این همکاری دوجانبه بود یعنی یه طرف معلم و طرف دیگه دانش آموزا که متاسفانه این دانش آموزا زحمت میکشن ولی اسمی ازشون در نمیاد خواهشن به این موضوع رسیدگی کننین و نام دانش آموزا رو ذکر کننین .

  4. حسین می گوید

    آقایان آریا ابراهیمی ، ابراهیم مهدی نژاد ، مهدی یزدپور ، محمد جهان آرای ، محمد حاجیان ، معین مردانی تو این راه به آقای مظلومی کمک کردن.

  5. معصومه حسن پور می گوید

    همکار گرامی برادربزرگوار جناب آقای مظلومی ; موفقیت شما مایه مباهات سایر کارکنان و دانش آموزان منطقه چهاردانگه می باشد .آرزوی توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی .
    کارگنان دبیرستان شبانه روزی حضرت فاطمه (س) خالخیل

  6. سید صابر کاظمی می گوید

    با سلام و عرض ادب خدمت دبیر زحمت کش آقای مظلومی
    موفقیت شما را به شما تبریک می گویم و آرزوی توفیق در تمام مراحل زندگی برایتان دارم.
    دوست دارت سیدصابرکاظمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.