پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کرونا کوتاه نیامده/ مرگ ۱۶ مازندرانی دیگر بر اثر کووید ۱۹

۲۹۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۲۹۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.
همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۷۷ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
هم اکنون هزار و ۶۰۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
شبانه روز گذشته ۱۶ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

شناسایی ۲۴۸ بیمار کرونایی جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۲۵۵ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۳۰۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.
او با اشاره به جان باختن ۱۵ نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۲۲۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر موسوی افزود: سد مقابله با ویروس جهش یافته تشدید شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده جدی از ماسک، پرهیز از تردد غیرضروری و محدود شدن جمع‌های خانوادگی است.
شناسایی ۴۳ بیمار کرونایی جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۴۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۵۸ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۹۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
او با اشاره به جان باختن یک نفر در ۲۴ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.