پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کرونا، کرکره بازارهای هفتگی در قائمشهر را پایین کشید

0

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: با توجه به امکان شیوع ویروس کرونا در محل تجمعات عمومی، بازارهای هفتگی شهرستان قائمشهر تا عادی شدن شرایط تعطیل می باشد .

وی با اعلام اینکه شبکه بهداشت، خانه بهداشت و هلال احمر نکات بهداشتی را برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به مردم ارائه داده اند، گفت که مردم با رعایت بهداشت فردی و مراقبت از خود تا حد زیادی می توانند سلامت خود را تضمین کنند.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه ضدعفونی در مراکز عمومی، وسایل حمل و نقل عمومی و مبلمان شهری به صورت مکرر در این شهرستان در حال انجام شدن است، افزود : دهیاران در روستاها هم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اقدام به سم پاشی و ضدعفونی اماکن عمومی کرده اند .

یوسف پور از ضدعفونی فروشگاه های بزرگ در سطح شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت که برای پیشگیری از شیوع این بیماری ۴۰ قلیان سرا در سطح شهرستان قائمشهر پلمپ شده است و این روند همچنان ادامه دارد .

وی با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائرسراها و مساجدها در حال انجام شدن است ، افزود : برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی به نانوایی ها در سطح این شهرستان هم تاکید شده است .

فرماندار قائمشهر در پایان گفت : برای پیشگیری از ویروس کرونا نکات آموزشی و بهداشتی بر روی بیلبوردهای سطح شهر و معابر و اماکن مختلف نصب شده است تا شهروندان در جریان چگونگی مبارزه با این ویروس قرار بگیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.