پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاروان خودرویی «حرم تا حرم» در آمل

0

به گزارش خبرنگار مهر، حرکت کاروان در قالب «حرم تا حرم» حرم امامزاده ابراهیم تا امامزاده عبدالله (ع) به طول حدود ۱۵ کیلومتر با همراهی خودروهای مزین به پرچم‌های یا حسین عصر شنبه جلوه‌های خاصی به شهرآمل بخشید.

مسئول این کاروان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال که حرکت دسته‌های عزای حسینی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع شده، تصمیم گرفته شد تا حرکت خودروها در شهر انجام شود.

سیفی افزود: در قالب پویشی که به همین منظور در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده بود، با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده بود وحضور داشتند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری و هیأتی با شعار «ما ملت امام حسینیم» در این پویش مردمی شرکت و با عبور از خیابان‌های شهر آمل، عزاداری کردند.

سیفی اضافه کرد: حرکت نمادین این کاروان در عزای محرم، و با حمل پرچم‌ها و پارچه‌نوشته‌ها باعث شده بود تا با ایجاد شور حسینی که به شهرآمل بخشیده بود، بسیاری از مردم همراه کاروان شده بودند.

امام جمعه بخش امامزاده عبداله شهرستان آمل هم این اقدام را ارزشمند دانست و گفت: ملت ما مکتبی و امام حسینی هست و مردم با درک درست از موقعیت شعور حسینی خود را با رعایت همه موازین بهداشتی به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسین زاده افزود: عشق به امام حسین (ع) به نوعی عشق به همه خوبی‌ها هست و این شور وحرارت مردم مکتبی ایران اسلامی به خاندان اهل بیت سرد شدنی نیست.

کد خبر 5011227
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.