پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاروان جهادی سلامت همت عالی در روستای سمسکنده ساری

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: عالیه زمانی رییس هییت مدیره انجمن خیریه سلامت همت عالی مازندران  با بیان اینکه این انجمن خیریه سلامت همت عالی از سال ۹۴ تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این انجمن خیریه ۱۵۰ نفر عضو شامل: پزشکان فوق تخصص خون و آنکولوژی، جراح مغز و اعصاب، جراحی داخلی، زنان و غدد، متخصص در بخش‌های مختلف، قلب و عروق، داخلی، بیماری‌های عفونی، اطفال اورتپدی، اعصاب و روان، متخصص فیزیولوژی ورزشی، دندانپزشک، پزشک عمومی، زنان و زایمان، مامایی، پرستاری، روانشناس، مشاور تغذیه و پایش قند و فشار خون دارد.

وی افزود:کاروان سلامت همت عالی تا کنون بیش از ۲۵ هزار ویزیت انجام دادند که بیشتر در مناطق محروم بوده و در زمینه آموزشی، پیشگری و دار و درمان خدمات رسانی کردند.

دکتر زمانی با بیان اینکه سلامتی حق هر انسانی است و خدمت به شمار نمی‌آید گفت: هدف این انجمن خیریه افزایش سلامت جامعه است.
رییس هییت مدیره انجمن خیریه سلامت همت عالی گفت: خدمات کاروان جهادی سلامت بر اساس نیاز‌های بیماران هر منطقه است و درروستا‌های مناطق محروم علاوه بر ویزیت رایگان دارو نیز به بیماران به صورت رایگان ارایه می‌شود.

وی افزود: تا پایان امسال بیماران ۶ روستا توسط کاروان سلامت ویزیت خواهند شد.

زمانی گفت: ۲۵۰ مورد ویزیت در روستای سمسکنده علیای ساری انجام شد که تعداد مراجعه کنندگان ۱۵۰ نفر بودند.

این متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه و درد و همکارانش معتقد هستند که همه‌ی افراد جامعه باید بر اساس تخصص و توانمندی‌های خود به دیگران کمک کنند تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.