پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاروان‌های زیر سایه خورشید وارد مازندران شدند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا طبق برنامه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور چهار کاروان خادمان رضوی در ۱۸ شهرستان، ۲۵ شهر و ۵۰ روستا از فردا سه شنبه به مدت ۶ روز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، کاروان‌های زیر سایه خورشید با در دست داشتن پرچم متبرک در ۲۵۰ برنامه مشخص شده شرکت کرده و بسته‌های متبرک فرهنگی و تبلیغی را در میان مخاطبان جشن‌های زیر سایه خورشید در مازندران توزیع می‌کنند.

مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشن‌ها ترویج معارف رضوی، معطر و مزین کردن فضای عمومی جامعه با نام و یاد امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) و نیز فرهنگ، سنت و سیره آن امام رئوف است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تأیید ورود چهار کاروان زیر سایه خورشید به مازندران گفت که شروع این برنامه از فردا با حضور در مزار شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری آغاز می‌شود.

سید عباس حسینی نژاد افزود: کاروان زیر سایه خورشید به چهار گروه تقسیم شده و طی ۶ روز طبق برنامه از همه شهرستان‌های استان مازندران عبور می‌کنند.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار و مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه رواق رضوان در ساری، حضور در مراکز درمانی از جمله بیمارستان شهید زارع ساری، حضور در بین خانواده‌های دارای سه معلول از برنامه‌های کاروان‌های زیر سایه خورشید در مرکز استان مازندران است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران و شرکت در جشن کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ را از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در مرکز استان اعلام کرد.

/‏۱۸۹۹/‏۶۹۹۰

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.