پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارمندان مازندران از فردا به روال پیشین سرکار می روند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، ابلاغیه ساعت کار تابستانی را اواخر خرداد ماه استانداری مازندران با هدف آماده سازی دستگاه‌های مشمول به آنها اعلام کرده بود و از ۲۵ خرداد اجرا شد.

بر اساس این ابلاغیه که برای فرمانداران ۲۲ شهرستان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، رؤسای تمامی سازمان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای، دانشگاه‌ها و شهرداران مازندران ارسال شده است، ساعت کاری این مجموعه‌ها از ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام شد و قرار بود تا پایان مرداد امسال این روند کاری ادامه یابد.

اما با خنک شدن هوا در روزهای اخیر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در ابلاغیه امروز خود اعلام کرد: ساعات کاری کلیه نهادها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای، دانشگاه‌ها و شهرداران مازندران از فردا دوشنبه هفدهم تیربه ساعت قبلی یعنی از ۷ و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ بر می‌گردد.

در این ابلاغیه آمده است که از فردا این ساعت کاری در نهادها و دستگاه‌ها اجرا می‌شود.

هوای استان مازندران که در خرداد ماه هوای آفتابی و گرمی بود به طوری که درجه دمای ۳۸ درجه سانتی گراد در آن روزها ثبت شد که با توجه به شرجی بودن هوای استان، مازنی‌ها دمای هوای بیشتر از این میزان را احساس می‌کردند و این مساله باعث افزایش میزان مصرف برق در استان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران نیز در آن زمان از افزایش ۳۲ درصدی مصرف برق مشترکان استان در هفته نخست تابستان امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داده بود.

هواشناسی استان مازندران در پیش بینی‌های اخیر خود اعلام کرد که هرچند این استان طی ۲ هفته آینده باران خاصی را نخواهد داشت اما رگبارهای پراکنده پدیده‌ای است که عصرها این استان را در بر می‌گیرد به طوری که بیشینه دمای هوای مناطق غربی به ۲۹ تا ۳۱ درجه و مناطق شرقی و مرکزی به ۳۰ تا ۳۴ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

/ ‏۱۸۹۹/‏۲۰۹۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.