پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهار پایانه صادراتی در مازندران راه‌اندازی می‌شود

0

حسن خیریانپور روز سه‌شنبه در آئین افتتاح گلخانه گل و گیاه زینتی در شهرستان سیمرغ افزود : یکی از پایانه های صادراتی در حال راه اندازی مربوط به پایانه لجستیک روماک گستر در شهرستان جویبار است که فاز نخست آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد .

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست پایانه صادراتی برنج با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان ، گفت که در هفته های آتی فاز دوم مرکز سورتینگ و بسته بندی برنج با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

خیریانپور یکی دیگر از پایانه های صادراتی را مربوط به محصولات شیلاتی و ماهیان خاویاری معرفی کرد و افزود که سالانه تولید محصول شیلاتی در مازندران ۱۰۵ هزار تن است که این پایانه هم با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است .

وی چهارمین پایانه صادراتی مهم استان را پایانه گل و گیاه معرفی کرد و افزود : استان مازندران در تولید گل و گیاه رتبه اول کشور را دارد .

معاون استاندار مازندران بیان کرد : راه اندازی چهار پایانه صادراتی در استان می تواند یک کار راهبردی مدیریتی است که ما به صورت جدی پیگیر آن هستیم تا با راه اندازی این پایانه ها دغدغه کشاورزان و تولید کنندگان رفع شود . که 

وی همچنین با اعلام این که در دهه فجر امسال ۸۶۶ پروژه در استان با سرمایه گذاری بیش از یکهزار و ۹۵۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

خیریانپور گفت که از این تعداد ۷۲ پروژه تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۸۴۳ میلیارد تومان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.